سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دقیق لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی+اینترنتی

جا مسواکی و خمیردندان رنگ نارنجی خرسی کودکانه دخترانه پسرانه


جا مسواکی و خمیردندان رنگ نارنجی خرسی کودکانه دخترانه پسرانه


جا مسواکی و خمیردندان 

 

اما این بار قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که علی رغم طراحی ساده ای که دارد به راحتی تمام این مشکلات را برای شما در رابطه با بهداشت مسواک برطرف می کند . نام این محصول ، جا مسواکی دیواری عروسکی اتوماتیک است . ابزاری بسیار کاربردی که به راحتی می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و مورد استفاده قرار داد . این جا مسواکی دارای 5 هولدر مسواک می باشد که مانع از تماس مسواک ها با یکدیگر و یا حتی سطوح آلوده می شود .

 

 

جا مسواکی و خمیردندان رنگ نارنجی خرسی کودکانه دخترانه پسرانه

 

 

 


جا مسواکی و خمیردندان رنگ نارنجی خرسی کودکانه

جا مسواکی حیوانات کودکانه دخترانه

جا مسواکی دیواری چوبی ساعت شنی پیکاردو

جا مسواکی دیواری کودکانه پسرانه



 



دندان ها را می توان یکی از آسیب پذیر ترین قسمت های بدن دانست . اگرچه دندان ها به صورت مداوم به کار گرفته می شوند ، اما بسیار حساس هستند و همین امر باعث آسیب پذیر بودن آنها می شود . خراب شدن دندان علاوه بر دردناک بودن ، فرد را به سادگی دچار مشکلات بسیاری می کند . به همین دلیل توصیه همیشگی پزشکان رسیدگی به دندان ها و لثه می باشد تا از بروز مشکل جلوگیری شود .

موارد استفاده از باندینگ و دندان های لمینت شده+توضیحات دقیق

جا مسواکی اتوماتیک


از جمله این کارها مسواک زدن به صورت منظم در طول شبانه روز است . این موضوع به گونه ای مورد اهمیت قرار گرفته که امروزه ، مسواک زدن به یکی از کارهای مستمر برنامه زندگی ما تبدیل شده . به همین دلیل همواره مسواک و خمیر دندان در شرایط مختلف در منزل و مسافرت به همراه ما است . شاید بد نیست بدانید که اگرچه مسواک جهت حفظ سلامتی دهان و دندان به کار گرفته می شود ، ولی همین وسیله به سادگی می تواند باعث آلودگی و یا حتی آسیب رسیدن به دندان و لثه شود .


خمیر دندان ریز فانتزی


خمیر دندان ریز فانتزی


اگر توجه کنید زمانی که از مسواک خود استفاده نمی کنید ، جهت نگهداری آن را بر روی سطوح مختلف و یا حتی کنار مسواک های دیگر قرار می دهید که این موضوع باعث انتقال آلودگی به قسمت برس مسواک می شود و این آلودگی در حین استفاده به دهان و دندان شما منتقل می شود و در بهترین حالت باعث عفونت لثه خواهد شد . برای حل این مسأله ، پوشش هایی برای محافظت از قسمت برس مسواک طراحی شد که به دلیل وجود رطوبت برس پس از استفاده می توان آن را به محلی مناسب برای رشد باکتریها دانست . به همین دلیل ، جامسواکی های متنوعی طراحی و تولید شدند که علاوه بر کارایی جهت حفظ بهداشت مسواک ، دارای تنوع بسیار بالایی هستند و امکان انتخاب بالایی را به افراد می دهند .


 واحد فروش 1عدد
 ابعاد تقریبی 20 سانتیمتر
 بسته بندی ندارد
 ساخت چین
 توضیحات طرح: مطابق با تصویر